РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539405<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Клясен Н. 
Післядипломна педагогічна освіта: зарубіжний досвід та сучасна практика / Н. Клясен // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 187-190. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано пріоритетні напрями західних освітніх реформ, зокрема: професійну компетентність педагогів, консолідацію організаційних структур у сфері підвищення кваліфікації та реалізації національних систем післядипломної освіти, підвищення якості професійного удосконалення та підготовки вчителів, стимулювання педагогічної майстерності, зосередження уваги на загальних діях у галузі підвищення кваліфікації вчителів. Відзначено особливості системи післядипломної освіти в США, Японії, Франції. Досліджено критерії відбору учасників курсів (стажувань) професійного вдосконалення, які певною мірою залежать від мотивації вчителя, рішень керівників навчальних закладів.

Проанализированы приоритетные направления западных образовательных реформ, в частности: профессиональная компетентность педагогов, организационные структуры в сфере повышения квалификации и реализации национальных систем последипломного образования, качество профессионального усовершенствования и подготовки учителей, стимулирование педагогического майстерства. Отмечены особенности системы последипломного образования в США, Японии, Франции. Исследованы критерии отбора участников курсов (стажировок) профессионального совершенствования, зависящие от мотивации учителя, решений руководителей учебных заведений.

In article the reveals range of issues concerning the systematization of solutions to the problems of training and professional development of educational staff in foreign countries. Also was conducted the analysis of the modern complex systems, which is a post-graduate pedagogical education, that aims to achieve a dialectical interrelation, cooperation and complementarity conditions for the implementation of basic principles of the modern system of professional improvement of educators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4/8)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського