РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539407<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Давидюк Н. 
Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: традиційні та інноваційні напрями розвитку / Н. Давидюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 181-183. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Окреслено підходи до формування готовності педагогів до професійної діяльності за умов інтеграції. З'ясовано зміст поняття "інтеграція загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів", традиційні та інноваційні напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Виокремлено напрями інтеграції загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Презентовано модель позаурочної та позашкільної зайнятості дітей традиційного напряму інтеграції , яка передбачає функціонування гуртків позашкільного закладу на базі загальноосвітніх шкіл, а також модель єдиного позашкільного простору в рамках функціонування шкіл повного дня, в яких відображено реальне місце позашкільної освіти в організації допрофільної підготовки тач профільного навчання старшокласників. Зазначено, що розробка методичного супроводу з означеної вище проблеми може реалізуватися декількома шляхами: по-перше, через організацію дослідно-експериментальної діяльності в рамках ТНДК, за результатами діяльності якого будуть запропоновані конкретні моделі, методики, технології, програми тощо; по-друге, через реалізацію науково-методичної роботи в системі інституту післядипломної педагогічної освіти через районний, міський методичний кабінет (центр) та навчальні заклади, які передбачатимуть діяльність творчих груп, організацію семінарів, вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи з означеної проблеми, розробку проектів, методичних рекомендацій; по-третє, розгляд проблеми на курсах підвищення кваліфікації; по-четверте, у процесі самоосвіти.

Охарактеризованы направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Определены отдельные подходы к формированию готовности педагогов к профессиональной деятельности в условиях интеграции. Выяснено содержание понятия "интеграция общеобразовательных и внешкольных учебных заведений", традиционные и инновационные направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Выделены направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Рассмотрена модель внеурочной и внешкольной занятости детей традиционного направления интеграции, которая предусматривает функционирование кружков внешкольного учреждения на базе общеобразовательных школ, а также модель единого внешкольного пространства в рамках функционирования школ продленного дня, в которых отражено реальное внешкольное образование в организации предпрофильной подготовки и профильного обучения старшеклассников. Указано, что разработка методического сопровождения по обозначенной выше проблеме может реализоваться несколькими путями: во-первых, организовывая опытно-экспериментальную деятельность в рамках ТНДК, по результатам деятельности которого будут предложены конкретные модели, методики, технологии, программы и т.п.; во-вторых, через реализацию научно-методической работы в системе института последипломного педагогического образования и внедрения в районный, городской методический кабинет (центр) и учебные заведения, предусматривающие деятельность творческих групп, организацию семинаров, изучение, обобщение и распространение опыта работы по данной проблеме, разработку проектов, методических рекомендаций; в-третьих, рассмотрение проблемы на курсах повышения квалификации; в-четвертых, в процессе самообразования.

The article characterized by the traditional and innovative directions of development of the integration process general education and post-school establishments in modern education, the indicated separate approaches are formation of readiness pedagogues to the professional activity in the conditions of such integration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського