Давидюк Н. Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: традиційні та інноваційні напрями розвитку / Н. Давидюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 181-183. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Охарактеризовано напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Окреслено підходи до формування готовності педагогів до професійної діяльності за умов інтеграції. З'ясовано зміст поняття "інтеграція загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів", традиційні та інноваційні напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Виокремлено напрями інтеграції загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Презентовано модель позаурочної та позашкільної зайнятості дітей традиційного напряму інтеграції , яка передбачає функціонування гуртків позашкільного закладу на базі загальноосвітніх шкіл, а також модель єдиного позашкільного простору в рамках функціонування шкіл повного дня, в яких відображено реальне місце позашкільної освіти в організації допрофільної підготовки тач профільного навчання старшокласників. Зазначено, що розробка методичного супроводу з означеної вище проблеми може реалізуватися декількома шляхами: по-перше, через організацію дослідно-експериментальної діяльності в рамках ТНДК, за результатами діяльності якого будуть запропоновані конкретні моделі, методики, технології, програми тощо; по-друге, через реалізацію науково-методичної роботи в системі інституту післядипломної педагогічної освіти через районний, міський методичний кабінет (центр) та навчальні заклади, які передбачатимуть діяльність творчих груп, організацію семінарів, вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи з означеної проблеми, розробку проектів, методичних рекомендацій; по-третє, розгляд проблеми на курсах підвищення кваліфікації; по-четверте, у процесі самоосвіти. Охарактеризованы направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Определены отдельные подходы к формированию готовности педагогов к профессиональной деятельности в условиях интеграции. Выяснено содержание понятия "интеграция общеобразовательных и внешкольных учебных заведений", традиционные и инновационные направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Выделены направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Рассмотрена модель внеурочной и внешкольной занятости детей традиционного направления интеграции, которая предусматривает функционирование кружков внешкольного учреждения на базе общеобразовательных школ, а также модель единого внешкольного пространства в рамках функционирования школ продленного дня, в которых отражено реальное внешкольное образование в организации предпрофильной подготовки и профильного обучения старшеклассников. Указано, что разработка методического сопровождения по обозначенной выше проблеме может реализоваться несколькими путями: во-первых, организовывая опытно-экспериментальную деятельность в рамках ТНДК, по результатам деятельности которого будут предложены конкретные модели, методики, технологии, программы и т.п.; во-вторых, через реализацию научно-методической работы в системе института последипломного педагогического образования и внедрения в районный, городской методический кабинет (центр) и учебные заведения, предусматривающие деятельность творческих групп, организацию семинаров, изучение, обобщение и распространение опыта работы по данной проблеме, разработку проектов, методических рекомендаций; в-третьих, рассмотрение проблемы на курсах повышения квалификации; в-четвертых, в процессе самообразования. The article characterized by the traditional and innovative directions of development of the integration process general education and post-school establishments in modern education, the indicated separate approaches are formation of readiness pedagogues to the professional activity in the conditions of such integration. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2 + Ч421.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|