РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539418<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скорофатова З. 
Формування в старших дошкільників навичок доречного використання антонімів у мовленні / З. Скорофатова // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 139-141. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Розкрито форми і методи роботи вихователів ДНЗ з метою розширення словникового запасу дошкільників словами-антонімами та вироблення в них навичок доречного використання їх у мовленні, зокрема: театралізовані, народні, рухливі ігри, ігри з правилами, спільна образотворча діяльність, ручна праця. На прикладі заняття-розваги з мовленнєвого розвитку з теми “У лісочку на горбочку зайчика зустріли” за сферами життєдіяльності “Природа”, “Люди”, “Я сам” (старша вікова група) обгрунтовано актуальність застосування природних та використання навчальних ситуацій спілкування в практичній діяльності вихователів ДНЗ. Важливою формою роботи над антонімами в ДНЗ є заняття, на яких діти вперше ознайомлюються з тим чи іншим твором словесного мистецтва, вчаться слухати, сприймати, розуміти його. Розглянуто конспект заняття-розваги з мовленнєвого розвитку з теми “У лісочку на горбочку зайчика зустріли”, в якому наведено аелику кількість антонімів з різноманітних сфер життєдіяльності людини.

Раскрыты формы и методы работы воспитателей дошкольных общеобразоваельных учреждений с целью расширения словарного запаса дошкольников словами-антонимами и формирования у них навыков уместного использования в речи, в частности театрализованных, народных, подвижных игр, игр с правилами, общей изобразительной деятельности, ручного труда. На примере занятия-развлечения по развитию речи по теме "В леске на пригорке зайчика встретили" согласно сферам жизнедеятельности "Природа", "Люди", "Я сам" (старшая возрастная группа) обоснована актуальность применения природных и использование учебных ситуаций общения в практической деятельности воспитателей дошкольных учреждений. Важной формой работы над антонимами являются занятия, на которых дети впервые знакомятся с тем или иным произведением словесного искусства: учатся слушать, воспринимать, понимать его.

This article presents a modern view on the content, methods and organizational forms of lexical work in kindergartens related to enriching of senior preschoolers’ vocabulary, antonyms and development of skills and abilities to use them in their speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського