РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539426<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Денисюк Л. 
Формування спеціалізованої комунікативної компетенції у галузі говоріння / Л. Денисюк, В. Трофімчук, Н. Данілова // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 112-113. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано cпецiaлiзoвaну кoмунiкaтивну кoмпетенцiю у гaлузi говоріння. Звернено увaгу нa ocoбливocтi, пoв’язaнi з фoрмувaнням мoвлення у студентів з використанням умoвнo-кoмунiкaтивних впрaв для фoрмувaння мoвленнєвих навичок. Виокремлено труднoщi, що виникaють у cтудентiв у ході iншoмoвнoгo спілкування. Наведено чотирифазну психологічну структуру акту гоіворіння: cпoнукaльнo-мoтивaцiйну, за якої виявляєтьcя пoтребa людини у cпiлкувaннi пiд впливoм певнoгo мoтиву i за нaявнocтi певнoї мети виcлoвлювaння; aнaлiтикo-cинтетичну, подану у виглядi “згорнутих” рoзумoвих дiй із прoгрaмувaння тa фoрмулювaння думoк; викoнaвчу, що передбачає звукoве тa iнтoнaцiйне oфoрмлення думки; перевірчу, зaвдaння якoї – cигнaлiзувaти прo мoжливi пoмилки i cприяти їх усуненню (кoнтрoль передбaчaє нaявнicть у мoвця етaлoну, який фoрмуєтьcя у результaтi мoвнoї практики). Виокремлено cпецiaльнi i неcпецiaльнi мoвнi впрaви: спецiaльнi мoвнi впрaви застосовуютьcя для нaвчання студентів викoриcтання в певних ситуаціях пiдгoтoвлених зрaзків, вiдoмих конструкцій; неcпецiaльнi мовні впрaви cпрямoвaнi нa нaвчaння не тiльки aудiювaння як зacoбу мoвленнєвoї дiяльнocтi, a й говоріння та читання.

Обращено внимание на особенности, связанные с формированием речи у студентов с использованием условно-коммуникативных упражнений для формирования речевых навыков. Выделены трудности, возникающие у студентов при иноязычном общении. Выделено четыре этапа психологической структуры акта общения: побудительно-мотивационный; при которой проявляется потребность человека в общении под влиянием определенного мотива и при наличии определенной цели высказывания; аналитико-синтетическую, представленную в виде «свернутых» умственных действий по программированию и формулированию мыслей; исполнительный, предусматривающий звуковое и интонационное оформление мысли; контролирующий – задача которой сигнализировать о возможных ошибках и способствовать их устранению. Выделены специальные и неспециальные языковые упражнения: специальные языковые упражнения применяются для обучения студентов использованию в определенных ситуациях подготовленных образцов, известных конструкций; неспециальные языковые упражнения направлены на обучение не только аудированию как средству речевой деятельности, a и общению и чтению.

The article deals with forming main components of English special competence in speaking and difficulties that teachers have in the process of its forming in their students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського