Терлецька Л. Соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського / Л. Терлецька // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 87-90. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розкрито соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського. Названо положення гуманістичної концепції великого педагога про сутність та соціальні функції професійної діяльності вчителя як наставника дітей: учитель та педагогічний колектив школи повинні творити майбутнє своїх учнів з урахуванням складних тенденцій суспільного, морального, інтелектуального й науково-технічного прогресу; гарантія суспільного розвитку неможлива без розквіту сил, здібностей, таланту кожної людини, її щастя; знання й освіченість учителя; духовне багатство педагогічного колективу обумовлює щасливе життя вихованців. Визначено принципи системи трудового виховання: єдність загального розвитку та трудового виховання, суспільно корисна спрямованість праці, безперервність праці і раннього залучення дітей до виробничої праці, творчий характер праці, розвиток індивідуальних здібностей; посильність праці. Раскрыты социально-педагогические функции профессиональной деятельности учителя как наставника в творческом наследии В. Сухомлинского. Названы положения гуманистической концепции великого педагога о сущности и социальных функциях профессиональной деятельности учителя как наставника детей: учитель и педагогический коллектив школы должны создавать будущее своих учеников с учетом сложных тенденций общественного, нравственного, интеллектуального и научно-технического прогресса; гарантия общественного развития невозможна без расцвета сил, способностей, таланта каждого человека, его счастья; знания и образованность учителя; духовное богатство педагогического коллектива обусловливает счастливую жизнь воспитанников. Определены принципы системы трудового воспитания: единство общего развития и трудового воспитания, общественно полезная направленность труда, непрерывность работы и раннего приобщения детей к производственному труду, творческий характер труда, развитие индивидуальных способностей, посильный труд. In the article social-pedagogical functions of teacher’s professional activity as a tutor, motive forces of pupils’ cognitive activity and their reflection in the educational process have been exposed in the article. It’s shown to the absolute necessity of educational self-activity, creative cognitive activity as important factors of pupil’s cognitive action without which it’s impossible to speak about successful studing. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|