РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539434<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Терлецька Л. 
Соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського / Л. Терлецька // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 87-90. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського. Названо положення гуманістичної концепції великого педагога про сутність та соціальні функції професійної діяльності вчителя як наставника дітей: учитель та педагогічний колектив школи повинні творити майбутнє своїх учнів з урахуванням складних тенденцій суспільного, морального, інтелектуального й науково-технічного прогресу; гарантія суспільного розвитку неможлива без розквіту сил, здібностей, таланту кожної людини, її щастя; знання й освіченість учителя; духовне багатство педагогічного колективу обумовлює щасливе життя вихованців. Визначено принципи системи трудового виховання: єдність загального розвитку та трудового виховання, суспільно корисна спрямованість праці, безперервність праці і раннього залучення дітей до виробничої праці, творчий характер праці, розвиток індивідуальних здібностей; посильність праці.

Раскрыты социально-педагогические функции профессиональной деятельности учителя как наставника в творческом наследии В. Сухомлинского. Названы положения гуманистической концепции великого педагога о сущности и социальных функциях профессиональной деятельности учителя как наставника детей: учитель и педагогический коллектив школы должны создавать будущее своих учеников с учетом сложных тенденций общественного, нравственного, интеллектуального и научно-технического прогресса; гарантия общественного развития невозможна без расцвета сил, способностей, таланта каждого человека, его счастья; знания и образованность учителя; духовное богатство педагогического коллектива обусловливает счастливую жизнь воспитанников. Определены принципы системы трудового воспитания: единство общего развития и трудового воспитания, общественно полезная направленность труда, непрерывность работы и раннего приобщения детей к производственному труду, творческий характер труда, развитие индивидуальных способностей, посильный труд.

In the article social-pedagogical functions of teacher’s professional activity as a tutor, motive forces of pupils’ cognitive activity and their reflection in the educational process have been exposed in the article. It’s shown to the absolute necessity of educational self-activity, creative cognitive activity as important factors of pupil’s cognitive action without which it’s impossible to speak about successful studing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського