РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку

Франчук С. 
Деякі методичні аспекти підготовки спеціалістів будівельного профілю / С. Франчук, В. Крівцов // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 70-73. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

На прикладі виконання завдання щодо побудови тіні об’єкта презентовно етапи виконання завдань з інженерної графіки: графічне зображення етапу побудови, запис теоретичних положень, на яких він ґрунтується, алгоритм побудови, необхідні пояснення; повторне виконання студентом усіх побудов попереднього етапу. Підкреслено положення що використання такого методичного прийому як коментування того, що викреслює студент, що найкраще проводити на практичних заняттях, під час повторення лекційного матеріалу, тобто студент коментує зображення поетапної побудови, що з’являються на слайді, за такою схемою: умова завдання, план реалізації та порядок його виконання, склад та послідовність графічних операцій (орієнтаційна частина дії). Таким чином, студент повинен коментувати увесь процес виконання роботи, а також контрольну частину дії. Резюмовано, що виконання таких завдань підвищує результативність лекції, сприяє усвідомленому сприйняттю студентами лекційного матеріалу та розвиває їхню просторову уяву.

На примере решения задачи по построению тени объекта презентованы этапы выполнения задач по инженерной графике: графическое изображение этапа построения, запись теоретических положений, на которых он основывается, алгоритм построения, необходимые объяснения; повторное выполнение студентом всех построений предыдущего этапа. Подчеркнуто положение, что использование такого методического приема как комментирования того, что вычерчивает студент, лучше всего проводить на практических занятиях, во время повторения лекционного материала, то есть студент комментирует изображение поэтапного построения, появляющиеся на слайде, по следующей схеме: условие задачи, план реализации и порядок его исполнения, состав и последовательность графических операций (ориентационная часть действия). Таким образом, студент должен комментировать весь процесс выполнения работы, а также контрольную часть действия. Резюмировано, что выполнение таких задач повышает результативность лекции, способствует осознанному восприятию студентами лекционного материала и развивает их пространственное воображение.

Systematically implementation of construction of shade of object is shown in the article that promotes effectiveness of lecture assists the realized perception the students of lecture material and improves their spatial imagination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського