РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539442<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шурин О. 
Експериментальне дослідження формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці / О. Шурин // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розроблено та апробовано критеріально-показникову систему рівня сформованості емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів. Розглянуто структурні компоненти емпатійної культури: мотиваційно-ціннісний, когнітивний і практично-діяльнісний. Вивчено та визначено сформованість та наявність позитивних мотивів до подальшої педагогічної діяльності у майбутніх фахівців в освітньому середовищі молодшої школи (379 студентів ВНЗ спеціальності “Початкова освіта”), виявлено рівні сформованості емпатійної культури, що визначалися на основі мотиваційно-ціннісного, когнітивного та практично-діяльнісного критеріїв. Наведено їх кількісні показники: елементарний рівень емпатійної культури – 0 - 3 бали; первинний – 4 - 5; достатній рівень – 6 - 8; оптимальний рівень – 9 - 10 балів. Підсумовано, що оптимальний рівень сформованості емпатійної культури студентів напряму підготовки “Початкова освіта” було констатовано лише в 11,48 % досліджуваних експериментальної групи і 12,24 % студентів контрольної групи. Викладено основні проблеми недостатнього рівня сформованості емпатійної культури у майбутніх педагогів.

Разработана и апробирована критериально-показательная система уровня сформированности эмпатийной культуры будущих учителей начальных классов. Рассмотрены структурные компоненты эмпатийной культуры: мотивационно-ценностный, когнитивный и практически-деятельностный. Изучены и определены сформированность и наличие положительных мотивов к дальнейшей педагогической деятельности у будущих специалистов в образовательной среде младшей школы (379 студентов ВУЗ специальности “Начальное образование”), дагностированы уровни сформированности эмпатии культуры, которые определялись на основе мотивационно-ценностного, когнитивного и практически деятельностного критериев. Приведены их количественные показатели: элементарный уровень эмпатии культуры – 0 - 3 балла; первичный – 4 - 5; достаточный уровень – 6 - 8; оптимальный уровень – 9 - 10 баллов. Подытожено, что оптимальный уровень сформированности эмпатии культуры студентов направления подготовки “Начальное образование” констатирован лишь в 11,48 % исследуемых экспериментальной группы и 12,24 % студентов контрольной группы. Изложены основные проблемы недостаточного уровня сформированности эмпатии культуры у будущих педагогов.

Carried experimental verification of the formation empatiynoyi cultures of primary school teachers. In particular, a criteria-exponential of research of formation empatiynoyi cultures of primary school teachers and carried out analysis of formation empatiynoyi cultures of primary school teachers in the training. empathy, culture, culture empatiyna teacher, professional training, system of criteria and levels of performance, research of formation, empatiynoyi culture, experimental research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського