РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539449<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нагорна О. 
Особливості застосування оздоровчих технологій до дітей з особливими освітніми потребами / О. Нагорна // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу досліджень рухової сфери дітей із вадами розвитку різними авторами класифіковано основні порушення фізичного розвитку та моторики, які лежать в основі систематизації фізичних вправ, спрямованих на виявлення недоліків рухів. Викладено основні порушення у дітей з особливими освітніми проблемами: нескоординованість, дискоординація рухів, неточність виконання рухових дій у просторі та часі, неритмічність, низький рівень диференціювання м’язових зусиль, недостатність розвитку функції рівноваги, порушення функцій опорно-рухового апарату. Розроблено модель формування навчально-оздоровчого простору дитини з особливими освітніми потребами та схему організації моніторингу за станом здоров’я учнів у навчальному закладі. Виокремлено наступні необхідні заходи: діагностування психомоторного розвитку дітей міждисциплінарною командою, складання індивідуальної програми оздоровлення дітей з особливими потребами та визначення короткочасних та довготривалих завдань на навчальний рік, сприяння розвитку рухових навичок, самообслуговування, психічних функцій за принципом онтогенетичної послідовності з урахуванням індивідуальних можливостей дитини, її віку та мотивації, профілактика виникнення деформацій, контрактур та тугорухливості суглобів кінцівок у дітей цієї категорії. Констатовано необхідність підготовки педагогів, фахівців із фізичної реабілітації та фізичного виховання, які можуть забезпечити ефективність навчально-виховного процесу дітей з особливими потребами, систематичне впровадження необхідних здоров’язберігальних технологій в освітній процес.

С учетом результатов теоретического анализа исследований двигательной сферы детей с недостатками развития различными авторами классифицированы основные нарушения физического развития и моторики, которые лежат в основе систематизации физических упражнений, направленных на выявление недостатков движений. Изложены основные нарушения у детей с особыми образовательными проблемами: нескоординированность, дискоординация движений; неточности выполнения двигательных действий в пространстве и времени, неритмичность, низкий уровень дифференциации мышечных усилий, недостаточность развития функции равновесия, нарушения функций опорно-двигательного аппарата. Разработана модель формирования учебно-оздоровительного пространства ребенка с особыми образовательными потребностями и схему организации мониторинга за состоянием здоровья учащихся в учебном заведении. Выделены следующие необходимые меры: диагностирование психомоторного развития детей междисциплинарной командой, составление индивидуальной программы оздоровления детей с особыми потребностями и определение кратковременных и долговременных задач на учебный год, содействия развитию двигательных навыков, самообслуживания, психических функций по принципу онтогенетической последовательности с учетом индивидуальных возможностей ребенка, его возраста и мотивации, профилактика возникновения деформаций, контрактур и тугоподвижности суставов конечностей у детей этой категории, привлечение родителей и опекунов детей с нетипичным развитием в процесс оздоровления.

In the article a question is examined about the necessity of application of technologies health and leadthrough of health measures to the children with the special educational necessities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського