Покроєва Л. Модель організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано організаційні та функціональні особливості розробленої науковцями Харківської академії неперервної освіти моделі організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти за умов кредитно-модульної системи навчання. Висвітлено змістові компоненти програми, зокрема професіограму, самооцінку рівня професійної компетентності, цілі, завдання на наступний етап професійного росту, лист особистісного росту педагога в міжкурсовий період, моніторинг особистого росту. Створено диференційовані модулі науково-методичного забезпечення для слухачів із різним рівнем сформованості професійних умінь самоосвітньої діяльності (дослідницькі програми, тематику проектів тощо), відібрано гуманітарні технології (портфоліо, кейс-стадії модульного та критичного мислення), розроблено навчальну і навчально-методичну документацію. Підготовлено сіллабуси і навчально-методичні комплекси для слухачів, поповнено навчально-методичну базу кафедр, складено перспективний план розробки навчально-методичного забезпечення діяльності співробітників кафедр, використано об'єктивні методи оцінювання рівня сформованості професійної компетентності педагогів. Констатовано, що за умов кредитно-модульної системи організації навчання кардинально змінюється роль викладача і слухача. Представлены организационные и функциональные особенности разработанной учеными Харьковской академии непрерывного образования модели организации самообразовательной деятельности педагогических работников в системе последипломного педагогического образования в условиях кредитно-модульной системы обучения. Описаны содержательные компоненты программы, в частности профессиограмма, самооценка уровня профессиональной компетентности, цели, задачи на следующий этап профессионального роста, письмо личностного роста педагога в межкурсовой период, мониторинг личного роста. Созданы дифференцированные модули научно-методического обеспечения для слушателей с разным уровнем сформированности профессиональных умений самообразовательной деятельности (исследовательские программы, тематика проектов и т.п.), отобраны гуманитарные технологии (портфолио, кейс-стадии модульного и критического мышления), разработана учебная и учебно-методическая документация. Подготовлены силлабусы и учебно-методические комплексы для слушателей, пополнен учебно-методическую базу кафедр, составлен перспективный план разработки учебно-методического обеспечения деятельности сотрудников кафедр, использованы объективные методы оценки уровня сформированности профессиональной компетентности педагогов. Констатировано, что в условиях кредитно-модульной системы организации обучения кардинально меняется роль преподавателя и слушателя. In the article the value of continuous education is exposed for forming of professional competence of teachers in an intercourse period of in-plant training by introduction credit-module departmental teaching. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|