РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539455<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Покроєва Л. 
Модель організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано організаційні та функціональні особливості розробленої науковцями Харківської академії неперервної освіти моделі організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти за умов кредитно-модульної системи навчання. Висвітлено змістові компоненти програми, зокрема професіограму, самооцінку рівня професійної компетентності, цілі, завдання на наступний етап професійного росту, лист особистісного росту педагога в міжкурсовий період, моніторинг особистого росту. Створено диференційовані модулі науково-методичного забезпечення для слухачів із різним рівнем сформованості професійних умінь самоосвітньої діяльності (дослідницькі програми, тематику проектів тощо), відібрано гуманітарні технології (портфоліо, кейс-стадії модульного та критичного мислення), розроблено навчальну і навчально-методичну документацію. Підготовлено сіллабуси і навчально-методичні комплекси для слухачів, поповнено навчально-методичну базу кафедр, складено перспективний план розробки навчально-методичного забезпечення діяльності співробітників кафедр, використано об'єктивні методи оцінювання рівня сформованості професійної компетентності педагогів. Констатовано, що за умов кредитно-модульної системи організації навчання кардинально змінюється роль викладача і слухача.

Представлены организационные и функциональные особенности разработанной учеными Харьковской академии непрерывного образования модели организации самообразовательной деятельности педагогических работников в системе последипломного педагогического образования в условиях кредитно-модульной системы обучения. Описаны содержательные компоненты программы, в частности профессиограмма, самооценка уровня профессиональной компетентности, цели, задачи на следующий этап профессионального роста, письмо личностного роста педагога в межкурсовой период, мониторинг личного роста. Созданы дифференцированные модули научно-методического обеспечения для слушателей с разным уровнем сформированности профессиональных умений самообразовательной деятельности (исследовательские программы, тематика проектов и т.п.), отобраны гуманитарные технологии (портфолио, кейс-стадии модульного и критического мышления), разработана учебная и учебно-методическая документация. Подготовлены силлабусы и учебно-методические комплексы для слушателей, пополнен учебно-методическую базу кафедр, составлен перспективный план разработки учебно-методического обеспечения деятельности сотрудников кафедр, использованы объективные методы оценки уровня сформированности профессиональной компетентности педагогов. Констатировано, что в условиях кредитно-модульной системы организации обучения кардинально меняется роль преподавателя и слушателя.

In the article the value of continuous education is exposed for forming of professional competence of teachers in an intercourse period of in-plant training by introduction credit-module departmental teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського