РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539488<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Селезень Г. В. 
Використання методу контент-аналізу в дослідженнях проблем професійної підготовки фахівців із комерційної діяльності / Г. В. Селезень // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2014. - № 42/43. - С. 188-198. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Визначено сутність поняття методу контент-аналізу, розглянуто особливості його використання в наукових дослідженнях із професійної педагогіки, зокрема в дослідженнях проблем підготовки фахівців із комерційної діяльності. Здійснено кількісно-якісний аналіз результатів контент-аналізу тринадцяти довідникових видань із педагогічного, економічного та юридичного наукових напрямків, які були надруковані з 1880 р. по 2000 р., щодо визначення сутності понять «комерсант» та «комерція». Зроблено висновок про те, що тлумачення сутності цих понять у певні історичні проміжки часу мали ідеологічне спрямування, в деяких – ця професія була непрестижною і засуджувалася суспільством. Обгрунтована актуальність формування особистості фахівця комерції, створення умов для розвитку її ціннісних орієнтацій за сучасних умов перетворень суспільства.

Определена сущность понятия метода контент-анализа, рассмотрены особенности его использования в научных исследованиях по профессиональной педагогике, в частности в исследовании проблем подготовки специалистов по коммерческой деятельности. Осуществлен количественно-качественный анализ результатов контент-анализа тринадцати изданий справочников по педагогическому, экономическому и юридическому научным направлениям, которые были напечатаны в период с 1880 г. по 2000 г., относительно определения сущности понятий «коммерсант» и «коммерция». Сделан вывод о том, что толкования сущности этих понятий в некоторые исторические промежутки времени имели идеологическое направление, в некоторых – эта профессия была непрестижной и осуждалась обществом. Обоснована актуальность формирования личности специалиста коммерции, создания условий, для развития ее ценностных ориентаций в современных условиях розвития общества.

The article defines essential concept of content-analysis method, the features of its use in scientific research from professional pedagogic, particularly in research of preparation problems of specialists on commercial activity. It is carried out in number high-quality analysis results of content-analysis of thirteen editions reference book from pedagogical, economic and legal scientific directions which were printed from 1880 to 2000, in relation to determination of essence concepts «merchant» and «commerce». Author made a conclusion that interpretations of essence of these concepts in some historical intervals of time had ideological direction, in some – this profession was not prestige and reprobated society. Author grounded actuality of formingof specialist`s personality of commerce, conditioning for development of his valued orientations in the modern terms of transformations society.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського