РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539497<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шалімова І. М. 
Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів вищих навчальних закладів / І. М. Шалімова, А. С. Шалімова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2014. - № 42/43. - С. 250-256. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтувано умови формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ, апробовано комплекс взаємодоповнювальних процедур дослідження мотивації, інтегрованих до навчального матеріалу, і спрямованих на розвиток у студентів педагогічних знань та мотивації самопізнання. Загальний шлях формування мотивації навчально- пізнавальної діяльності полягав у сприянні перетворенню вже наявних у студентів спонукань у зрілу мотиваційну сферу зі стійкою мотиваційної структурою. У свою чергу, акцент зроблено на формуванні мотивації навчально-пізнавальної діяльності на кожному окремому занятті, адже мотивація в рамках заняття також завершеним циклом і проходить кілька етапів: від мотивації початку роботи до мотивації виконання роботи і до мотивації завершення роботи. Доведено, що формуванню мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ сприяють незвичайна форма подачі навчального матеріалу, використання рольових ігор, цілеспрямований розвиток такої форми пізнавальної діяльності студентів, як науково-дослідницька робота.

Обоснованы условия формирования мотивации учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ, апробирован комплекс взаимодополняющих процедур исследования мотивации, интегрированных к учебному материалу, и направленных на развитие у студентов педагогических знаний и мотивации самопознания. Общий путь формирования мотивации учебно-познавательной деятельности состоял в содействии превращению уже имеющихся у студентов побуждений в зрелую мотивационную сферу с устойчивой мотивационной структурой. В свою очередь, акцент делался на формировании мотивации учебно-познавательной деятельности на каждом отдельном занятии, ведь мотивация в рамках занятия также представляет собой завершенный цикл и проходит несколько этапов: от мотивации начала работы к мотивации выполнения работы и к мотивации завершения работы. Доказано, что формированию мотивации учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ способствуют необычная форма подачи учебного материала, использование ролевых игр, целенаправленное развитие такой формы познавательной деятельности студентов, как научно-исследовательская работа.

The article is devoted to the justification for the conditions of formation of teaching and learning students` motivation in universities, testing procedures set complementary research motivation, integrated in the learning material, and designed to develop students' pedagogical knowledge and self-motivation. The paper considered common way of formation of motivation learning and cognitive activity consisted in promoting the transformation of existing students` motives in mature motivational sphere with a stable motivational structure. The emphasis was made on creating motivating learning and cognitive activity on each individual lesson, because the motivation within the classes is also a complete cycle and goes through several stages: the motivation of start to the motivation of complete the work. It is proved that to the formation of motivation of learning and cognitive activity of university students contribute an unusual form of presentation of educational material, the use of role-playing games, focused development of this form of cognitive activity of students as scientific-research work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського