РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539506<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Свистун В. І. 
Управління розвитком професійно-технічного навчального закладу в умовах ринкової економіки / В. І. Свистун // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 1. - С. 16-18. - укp.

Охарактеризовано види діяльності та основні завдання маркетингової служби ПТНЗ. Підкреслено, що маркетинговий підхід до вирішення актуальних і перспективних проблем управління ПТНЗ надасть змогу реформувати організаційну структуру, оптимізувати стратегію та реалізувати тактику навчального закладу. Наведено головні проблеми в системі професійно-технічної освіти, що виникли через відсутність науково-обгрунтованих підходів до раціонального розміщення мережі ПТНЗ та перевиробництво некваліфікованих робітників. Розкрито основні завдання маркетингової служби як спеціального структурного підрозділу, котрий діє на основі принципів і методів маркетингу відповідно до пріоритетних стратегічних завдань навчального закладу. Підсумовано, що розв’язання проблем вивчення та прогнозування освітніх послуг і їх попиту підвищує надійність і ефективність розвитку ПТНЗ за умов ринкової економіки.

Охарактеризовано виды деятельности и основные задачи маркетинговой службы профессионально-технического учебного заведения. Подчеркнуто, что маркетинговый подход к решению актуальных и перспективных проблем управления ПТУЗ позволит реформировать организационную структуру, оптимизировать стратегию и реализовать тактику учебного заведения. Приведены главные проблемы в системе профессионально-технического образования, возникшие из-за отсутствия научно-обоснованных подходов к рациональному размещению сети ПТУЗ и перепроизводство неквалифицированных рабочих. Изучены основные задачи маркетинговой службы, как специального структурного подразделения, которое действует на основе принципов и методов маркетинга в соответствии с приоритетными стратегическими задачами учебного заведения. Подытожено, что решение проблем изучения и прогнозирования образовательных услуг и их спроса повышает надежность и эффективность развития ПТУЗ в условиях рыночной экономики.

Characterized by activities and major tasks of marketing services vocational school. Stressed that the marketing approach to solving current and future problems of management of vocational school reform will allow organizational structure, optimize the strategy and tactics to implement school. Listed the main problems in the system of vocational education, arising from the lack of evidence-based approaches to the rational allocation of the network of vocational training institutions and the overproduction of unskilled workers. Studied the basic tasks of marketing services as a special structural unit, which operates on the principles and methods of marketing, in accordance with the strategic priorities of the institution. Summed up that the problems of study and prediction of educational services and their demand increases the reliability and efficiency of development of vocational education institution in a market economy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського