РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539513<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Розіна Н. В. 
Ігрові методи у формуванні правової компетентності учнів ПТНЗ / Н. В. Розіна // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 1. - С. 38-39. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто формування правової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників ПТНЗ. Проаналізовано теоретичні дослідження з питань компетентнісного підходу в професійній освіті. Означено правову компетентність як складову професійної компетентності. Розроблено пропозиції щодо застосування активних методів навчання з метою формування правової компетентності на заняттях з правових дисциплін. Наведено приклад ігрових навчальних технологій через ситуативну рольову гру та правове консультування як ділову гру. Підкреслено доцільність залучення учнів до правового консультування, за допомогою якого реалізується інтелектуальна та практична взаємодія викладача й учня. Зазначено про врахування ситуації, за якої учні, що мають низький рівень знань, могли б долучитися до гри і теж виступати у ролі правового консультанта. Продемонстровано, що активні методи навчання у реалізації компетентнісного підходу до вивчення предметів правового циклу надають змогу посилити мотивацію навчальної діяльності, інтерес до оволодіння новими знаннями та їх практичного використання. Підсумовано, що ігрові методи допомагають подолати стереотипи та виробити нові підходи до професійної ситуації.

Рассмотрено формирование правовой компетентности будущих квалифицированных рабочих ПТУ. Проанализированы теоретические исследования по вопросам компетентностного подхода в профессиональном образовании. Определена правовая компетентность как составляющая профессиональной компетентности. Разработаны предложения по применению активных методов обучения с целью формирования правовой компетентности на занятиях по правовым дисциплинам. Приведен пример игровых обучающих технологий через ситуативную ролевую игру и правовое консультирование как деловую игру. Подчеркнута целесообразность привлечения учащихся к правовому консультированию, с помощью которого реализуется интеллектуальное и практическое взаимодействие преподавателя и ученика. Отмечено про учет ситуации, при которой учащиеся, имеющие низкий уровень знаний, могли бы присоединиться к игре и тоже выступать в роли правового консультанта. Продемонстрировано, что активные методы обучения в реализации компетентностного подхода к изучению предметов правового цикла дают возможность усилить мотивацию учебной деятельности, интерес к овладению новыми знаниями и их практического использования. Подытожено, что игровые методы помогают преодолеть стереотипы и выработать новые подходы к профессиональной ситуации.

Formation of the legal competence of future skilled workers vocational schools. Theoretical study on the competency approach in vocational education. Defined legal competence as component of professional competency. The proposals on the use of active learning in the formation of legal competence in the classroom for legal disciplines. Example of educational technology through gaming situational role play and legal advice as a business game. Stressed the advisability of attracting students to legal counseling, which is realized with the help of the intellectual and practical cooperation between teacher and student. Noted about the accounting situation in which students with low level of knowledge, could join the game and also to act as a legal adviser. Demonstrated that active learning methods in the implementation of competence-based approach to the study of legal subjects cycle enable increase motivation of educational activity, the interest to learn new knowledge and its practical use. Results of that game methods help to overcome stereotypes and develop new approaches to professional situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського