РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539514<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Отич О. М. 
Майстер своєї справи і наставник молоді / О. М. Отич // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 1. - С. 40-44. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено професіографічний аналіз професії педагога ПТНЗ. Охарактеризовано професійні та особистісні якості майстра виробничого навчання, інженера-педагога, педагога професійного навчання. Виявлено професійно важливі, бажані, небажані й несумісні з професійно-педагогічною діяльністю якості цих фахівців. Зауважено про реформування сучасної професійно-педагогічної освіти з урахуванням вимог наявного ринку праці, замовлення роботодавців та результатів професіографічного аналізу професії педагога професійної школи. Досліджено психологічну характеристику професійних вимог до педагогічних працівників ПТНЗ і описано їхні емоційно-вольові, комунікативні, організаторські та моральні якості. Класифіковано професійні якості педагога ПТНЗ на фахові й педагогічні. Розглянуто цінність для професійно-педагогічної освіти й суспільства розвитку в педагога професійної школи інтелігентності.

Осуществлен профессиографический анализ профессии педагога ПТУ. Охарактеризованы профессиональные и личностные качества мастера производственного обучения, инженера-педагога, педагога профессионального обучения. Выявлены профессионально важные, желаемые, нежелательные и несовместимы с профессионально-педагогической деятельностью качества этих специалистов. Отмечено реформирование современной профессионально-педагогического образования с учетом требований существующего рынка труда, заказ работодателей и результатов профессиографического анализа профессии педагога профессиональной школы. Исследована психологическая характеристика профессиональных требований к педагогическим работникам ПТУ и описаны их эмоционально-волевые, коммуникативные, организаторские и моральные качества. Классифицированы профессиональные качества педагога ПТУ на профессиональные и педагогические. Рассмотрена ценность для профессионально- педагогического образования и общества развития у педагога профессиональной школы интеллигентности.

Analysis carried professiogram teaching profession vocational school. Characterized professional and personal qualities master of in-service training, engineer-teacher, and teacher of vocational training. Identified professionally important, desirable, undesirable and inconsistent with professional-quality teaching activities of these professionals. Seen reforming modern vocational teacher education to meet the requirements of the existing labor market, employers and order analysis results professiogram teaching profession professional schools. Studied the psychological characteristics of professional requirements for teaching staff Vocational described their emotional and volitional, communication, organizational and moral qualities. Classified professional quality vocational school teacher professional and pedagogical. Considered valuable for vocational teacher education and community development in vocational school teacher intelligence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського