РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539536<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Москальов М. В. 
Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 212-219. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто проблему підготовки педагогічних працівників до змін в освітніх організаціях. Звернено увагу на те, що носіями цих змін мають бути педагогічні працівники освітніх організацій. Вивчено специфіку підготовки педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях. Визначено специфіку основних психологічних особливостей підготовки педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях. Зроблено висновки, що суттєвим напрямком управлінської діяльності в сучасних освітніх організаціях є управління змінами, а традиційні управлінські функції (планування, організація та контроль) та власне психологічні функції (мотивація, прийняття управлінського рішення, вплив і спілкування) специфічно виявляються у процесі управління змінами. Рекомендовано для забезпечення ефективної управлінської діяльності педагогічних працівників освітніх організацій щодо управління змінами проводити їх спеціальну психологічну підготовку, насамперед, у ВНЗ. Уточнено, що зміст такої підготовки має бути спрямовано, в першу чергу, на формування психологічної готовності педагогічних працівників освітніх організацій до управління змінами в організації.

Рассмотрена проблема подготовки педагогических работников к изменениям в образовательных организациях. Обращено внимание на то, что носителями этих изменений должны быть педагогические работники образовательных организаций. Изучена специфика подготовки педагогических работников к управлению изменениями в образовательных организациях. Определена специфика основных психологических особенностей подготовки педагогических работников к управлению изменениями в образовательных организациях. Сделаны выводы, что существенным направлением управленческой деятельности в современных образовательных организациях является управление изменениями, а традиционные управленческие функции (планирование, организация и контроль) и собственно психологические функции (мотивация, принятие управленческого решения, влияние и общение) специфически проявляются в процессе управления изменениями. Рекомендуется для обеспечения эффективной управленческой деятельности педагогических работников образовательных организаций по управлению изменениями проводить их специальную психологическую подготовку, прежде всего, в ВУЗ. Уточнено, что содержание такой подготовки должно быть направлено, в первую очередь, на формирование психологической готовности педагогических работников образовательных организаций к управлению изменениями в организации.

Consider the problem of training of teachers to changes in educational organizations. Drawn attention to the fact that carriers of these changes should be teaching staff of educational institutions. Studying the specific training of teachers to change management in educational organizations. The specificity of the basic psychological features of preparation of teachers to change management in educational organizations. Concluded that a significant trend of modern management in educational organizations is change management and traditional management functions (planning, organization and control) and the actual psychological functions (motivation, managerial decision-making, influence and communication) is specifically manifested in the change management process. Recommended to ensure the efficient management activities teaching staff of educational organizations change management to spend their special psychological training, primarily in higher education. Clarified that the content of such training should be focused primarily on the formation of psychological readiness of teaching staff of educational institutions to change management in the organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського