РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539541<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Селегень М. В. 
Пізнавальна задача як інструмент формування навичок розрахункової діяльності / М. В. Селегень // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 150-159 . - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Узагальнено та сформульовано визначення поняття «пізнавальна розрахункова задача» як наукової та дидактичної проблеми, що відображає властивості предметів, процесів та явищ за допомогою розумових і практичних дій, в основі яких знаходяться відповідні знання про правила, методи та методики виконання розрахунків і уміння та навички застосування їх на практиці. Зроблено детальний аналіз категорії «пізнавальна задача» з філософських, психологічних і педагогічних поглядів. Продемонстровано, що розрахункова діяльність передбачає використання розмаїття математичного апарату для розв'язання професійних задач. Зроблено висновки, що для удосконалення навчальної діяльності молодших спеціалістів у коледжах необхідно формувати у них глибоке переконання, що без застосування математичних методів неможливим є будь-яке технічне, технологічне чи економічне рішення.

Обобщено и сформулировано определение понятия «познавательная расчетная задача» как научной и дидактической проблемы, отражающей свойства предметов, процессов и явлений с помощью умственных и практических действий, в основе которых находятся соответствующие знания о правилах, методы и методики выполнения расчетов, умения и навыки применения их на практике. Сделан детальный анализ категории «познавательная задача» с философских, психологических и педагогических взглядов. Продемонстрировано, что расчетная деятельность предполагает использование разнообразия математического аппарата для решения профессиональных задач. Сделаны выводы, что для совершенствования учебной деятельности младших специалистов в колледжах необходимо формировать у них глубокое убеждение, что без применения математических методов невозможно любое техническое, технологическое или экономическое решение.

Generalized and formulated a definition of "cognitive task design" as a scientific and didactic problems, reflecting the properties of objects, processes and phenomena with the help of mental and practical actions, which are based on adequate knowledge of the rules, methods and techniques to calculate and use the skills they in practice. Made a detailed analysis of the category of "cognitive task" with philosophical, psychological and pedagogical views . Demonstrated that the calculated activity involves using a variety of mathematical apparatus for solving professional problems. Conclude that for the improvement of educational activity of younger professionals in colleges must form their deep conviction that as future specialists , understanding that without the application of mathematical methods is not possible any technical, technological or economic decision.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського