Шпичак О. М. Аграрний маркетинг як інструмент дослідження ринку цукру / О. М. Шпичак, О. М. Варченко // Вісн. аграр. науки. - 2000. - № 11. - С. 65-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Висвітлено необхідність проведення маркетингових досліджень у бурякоцукровому підкомплексі, розкрито технологію проведення маркетингового дослідження на зовнішньому і внутрішньому ринках та їх головні напрямки для забезпечення ефективного функціонування підприємств галузі на ринку.
Шифр НБУВ: Ж14378Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"