Варченко О. М. Організаційні аспекти розвитку маркетингу в бурякоцукровій галузі / О. М. Варченко // Вісн. аграр. науки. - 2001. - № 3. - С. 68-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Висвітлено результати наукових розробок і узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід організації маркетингового забезпечення бурякоцукрової галузі. Обгрунтовано практичні підходи до організації служби маркетингу у виробничих підрозділах галузі.
Шифр НБУВ: Ж14378Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"