Куденко Н. В. Формування маркетингових стратегій росту / Н. В. Куденко, Т. С. Мельник // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 2. - С. 32-36. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Розглянуто та проаналізовано наявні підходи щодо виділення різновидів маркетингових стратегій росту фірми. Розглянуто погляди І. Ансоффа, Д. Аакера й описано підхід щодо досліджуваної проблеми. Запропоновано класифікацію маркетингових стратегій росту. Особливу увагу приділено практичному застосуванню даних стратегій на ринку України.
Шифр НБУВ: Ж68690Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"