Шиян А. А. Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії "викладач - ВНЗ" за умов урахування переговорної сили сторін / А. А. Шиян, С. М. Злепко, В. О. Корнієнко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 1. - С. 27-30. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Зазначено, що теоретико-ігровий аналіз впливу переговорної сили у взаємодії "викладач - ВНЗ" свідчить, що за умов сучасної України система освіти буде деградувати, якщо раціональним вибором для викладача буде вибір стратегії діяльності "імітувати". Показано, що формальні критерії оцінки роботи викладача, які можуть бути застосовані з боку ВНЗ, не можуть призвести до зміни вибору стратегії викладача. Описано механізми створення нових суспільних інститутів, які спонукають до вибору як викладачем, так і ВНЗ стратегії "працювати" в якості свого раціонального вибору. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|