Штовба С.Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань / С.Д. Штовба, О.В. Штовба // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 2. - С. 45-48. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих і прихованих цитувань. Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування - продажі його команди. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|