РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000546591<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Штовба С.Д. 
Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань / С.Д. Штовба, О.В. Штовба // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 2. - С. 45-48. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих і прихованих цитувань. Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування - продажі його команди.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського