Оберемчук В. Ф. Маркетингові дослідження та прогнозування збуту як окремі етапи логістичного планування / В. Ф. Оберемчук // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 1. - С. 215-220. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Досліджено питання формування й реалізації логістичних стратегій підприємства за умов динамічного зовнішнього середовища. Запропоновано загальну технологію логістичного планування діяльності підприємства.
Шифр НБУВ: Ж25175Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"