Барановський Д. М. Теоретичне обгрунтування зниження інтенсивності зношування трибосистем дизелів / Д. М. Барановський // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2010. - № 1. - С. 62-66. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
На базі теорій термодинаміки та еволюції систем теоретично показано, що для зниження інтенсивності зношування трибосистем дизелів необхідно забезпечити на їх контактуючих поверхнях тертя проходження процесу енергомасопереносу за рахунок створення градієнтів хімічних потенціалів та густини дислокацій матеріалів.
Шифр НБУВ: Ж25175Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"