РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000547980<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ніцецька О. М. 
Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови / О. М. Ніцецька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 186-190. - укp.

Зазначено, що навчання іноземної мови повинно будуватися з урахуванням психічного та комунікативного розвитку студентів, типів провідної діяльності даного віку, видів мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. Студентам молодших курсів немовних вищих навчальних закладів необхідно надати можливість під керівництвом викладача самостійно робити узагальнення, висновки, встановлювати логічні зв'язки між явищами, що вивчаються, формулювати правила, тобто процес засвоєння знань має бути активним, а студенти - не об'єктами, а суб'єктами процесу навчання.

Отмечено, что обучение иностранному языку должно строиться с учётом психологического и коммуникативного развития студентов, типов ведущей деятельности в данном возрасте, видов мотивации, которая направляет их деятельность на данном этапе обучения. Студентам младших курсов неязыковых ВУЗов необходимо предоставить возможность под руководством преподавателя самостоятельно делать обобщения, выводы, устанавливать логические связи между явлениями, которые изучаются, формулировать правила, то есть процесс овладения знаниями должен быть активным, а студенты - не объектами, а субъектами процесса обучения.

The process of leaning foreign languages is greatly influenced by the following factors: psychological and communicative development of the students, types of key activity of their age, types of activity motivation on that particular level. Junior student should be given an opportunity to come to conclusions themselves and summarize information received from the teacher, they are able to set up logic connections between phenomena, formulate linguistic rules. Language learning process should be active and students are supposed to be its active participants and not passive observers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського