Підлужна Г. В. Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва / Г. В. Підлужна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 55-57. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі. Рассмотрены психолого-педагогические особенности организации и проведения интегрированных уроков художественно-эстетического цикла в начальной школе. The article deals with psychological and pedagogical peculiarities of the organisation and conducting of integrated classes of the artistic and aesthetic cycle in a primary school. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26 + Ю984.030.2-64
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|