Сверчевська І. А. Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл / І. А. Сверчевська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 213-217. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Виділено зовнішні та внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. Выделены внешние и внутренние психолого-педагогические условия, которые влияют на повышение продуктивности изучения геометрических тел. The paper focuses on the selection of psychological and pedagogical conditions encouraging the process of studying Geometric Solids. Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111р21
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|