Семенюк Т. В. Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання / Т. В. Семенюк // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 67-70. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Подано концептуальну модель граф-схем курсів навчальних дисциплін як інноваційного варіанта календарно-тематичного планування педагогічної діяльності вчителів і учнів. Розроблено технологічна модель науково-педагогічного проектування нового програмово-методичного забезпечення, теоретично обгрунтовано дидактичні засади (принципи, технологію та досвід) структурування предметних курсів. Розглянуто питання ролі і місця граф-схем у практичній діяльності педагогів, керівників навчальних закладів. Представлена концептуальная модель граф-схем курсов учебных дисциплин как инновационного варианта календарно-тематического планирования деятельности учителей и учащихся в условиях модульно-развивающего обучения. The conceptual model of graph-schemes as an innovational variant of thematic planning for pedagogical activities of teachers and pupils is represented in modular-developmental training. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|