Богачевська Л. О. Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд" й оповіданнях "Отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині) / Л. О. Богачевська // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 15. - С. 223-227. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.На основі типологічно-порівняльного аналізу творів Ч. Діккенса й І. Франка, які порушують проблеми освіти, виявлено, що, незважаючи на індивідуальний стиль письма кожного прозаїка, їх романи та оповідання мають багато спільних рис: зображують актуальні соціальні проблеми суспільства та викривають жорстокість окремих учителів. На основе сравнительно-типологического анализа произведений Ч. Диккенса и И. Франко, которые поднимают проблемы образования, выявлено, что, несмотря на индивидуальный стиль письма каждого прозаика, их романы и рассказы имеют много общих черт: изображают актуальные социальные проблемы общества и разоблачают жестокость отдельных учителей. The paper demonstrates that despite the divergency of the individual styles of writing of both prosaists, their literary works prove to have a plenty of common features. Their works give a portrayal of the pressing social problems and expose the cruelty of some teachers. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Укр)5-4 + Ш5(4Вел)-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|