РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000549456<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лісневська О. С. 
Інтеграція уроків математики та трудового навчання як засіб розвитку творчого мислення та просторової уяви молодших школярів / О. С. Лісневська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 125-127. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто деякі види роботи на уроках математики та трудового навчання, які допомагають розвинути просторову уяву, творче мислення в молодших школярів, сприяють розвитку їх інтелектуальних математичних здібностей, підвищують зацікавленість дітей у вивченні математики, вчать порівнювати, аналізувати, зіставляти, виділяти головне.

Рассмотрены некоторые виды работы на уроках математики и трудового обучения, которые помогают развить пространственное воображение, творческое мышление у младших школьников, способствуют развитию их интеллектуальных математических умений, повышают интерес детей к изучению наук, учат сравнивать, анализировать, сопоставлять.

The article examines some types of work on mathematics and productive skills developing lessons, which help to develop primary school pupils' spatial imagination and creative thinking, provide development of their intellectual and mathematical skills,increase children's interest towards education, teach them to compare and analyze.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + В1р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського