Троїцька Т. С. Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект / Т. С. Троїцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.З'ясовано роль філософської антропології в концептуально-образних пошуках осягнення толерантності. Вказано, що освітнє мислення останнім часом поєднане як з персоналістською формулою інтолерантності "Я - не Я", так і з її розумінням як "суверенізації" іншого. Антропологічні розміркування з залученням етнокультурних компонентів створюють умови для продуктивного діалогу й полілогу культур. Выяснена роль философской антропологии в концептуально-образных поисках постижения толерантности. Образовательное мышление последнее время сталкивается как с персоналистской формулой интолерантности "Я - не Я", так и с пониманием ее как "суверенизации" другого. Антропологические размышления с приобщением этнокультурных компонентов создают условия для продуктивного диалога и полилога культур. The article clarifies the role of philosophic anthropology in conceptional-figurative search of tolerance comprehension. Lately educational thinking collides with personalist intolerance formula "the I - not the I" and with its comprehension as "sovereignty acquisition" of the other. Anthropological speculations with ethno-cultural components create the conditions for efficient dialogue and polilogue of the cultures. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.21 + Ю6*671*321
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|