Самойлюкевич І. В. Неперервний професійний розвиток: фактори і форми / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 59-61. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто фактори, які спонукають учителів до неперервного професійного розвитку, і форми підготовки майбутніх педагогів на засадах конструктивістського підходу. Виділено компоненти неперервного професійного розвитку та визначено шляхи їх реалізації в аудиторній та позааудиторній роботі, а також під час педагогічної практики. Рассмотрены факторы, побуждающие учителей к непрерывному профессиональному развитию, и формы подготовки будущих педагогов на основе конструктивистского подхода. Выделены компоненты непрерывного профессионального развития и определены пути их реализации в аудиторной и внеаудиторной работе, а также во время педагогической практики. The article deals with the problem of continuing professional development of pre-service teachers. The author analyses the factors in the educational domain which motivate teachers to develop professional reflection skills and suggests a set of forms of professional development within the university curriculum. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|