Іванцова О. П. Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання / О. П. Іванцова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 32. - С. 94-98. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто новітню технологію навчання - модульно-рейтингову. Запропоновано різні моделі запровадження такої системи: американську, німецьку, литовську, російську та українську. Наведено їх основні характеристики. Описано характеристики модульно-рейтингової системи навчання, визначені розробниками різних версій. Рассмотрена новейшая технология учебы - модульно-рейтинговая. Предложены разные модели внедрения данной системы: американская, немецкая, литовская, российская и украинская. Приведены их основные характеристики. Описаны характеристики модульно-рейтинговой системы учебы, которые определены разработчиками разных версий. The studies newest technology module-rating is examined in the article. Different models of this system introduction: American, German, Lithuanian, Russian and Ukrainian are offered. Their basic descriptions are examined. Descriptions of the module-rating studies system, certain by different versions developers are described. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|