Адаменко О. В. Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті / О. В. Адаменко, Є. М. Хриков // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 20-23. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті - аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку. Раскрыты социальные и педагогические условия появления, методологические подходы и основные этапы историко-педагогического анализа инноваций в образовании - анализ социально-педагогического контекста, в котором функционировала новаторская школа, её особенностей, определение её влияния на педагогическую практику и науку. The article discloses social and pedagogical conditions of appearing, methodological approaches and the main stages ofeducational innovations' historicaly-pedagogic analysis - the analysis of socially-pedagogic context in which the innovative school functioned, the analysis of its peculiarities, the definition of its influence on the pedagogic practice and science. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|