Соколова І. В. Структура та зміст білінгвальної методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов / І. В. Соколова, О. Б. Проценко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 69-72. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто компоненти білінгвальної методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на основі проведеного контент-аналізу поняття "білінгвізм". Визначено структуру, зміст та критерії сформованості компетенції. Рассмотрены компоненты билингвальной методической компетенции будущих учителей иностранных языков на основе проведенного контент-анализа понятия "билингвизм". Определена структура, содержание, критерии сформированности компетенции. The article considers the components of bilingual methodical competence of future English teachers on the basis of the content-analysis of the notion "bilinguism" conducted by the author. Defined also are the structure, content and criteria of competence formation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р30
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|