Бурська О. П. Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики / О. П. Бурська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35. - С. 73-75. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Досліджено проблеми виконавської підготовки студентів на основі формування художньо-інтонаційної слухової свідомості. Розглянуто змістові особливості виконавського пізнання музики, методику формування слухомисленнєвих стратегій в контексті художньо-інтонаційних завдань. Исследованы проблемы исполнительской подготовки студентов на основе формирования художественно-интонационного сознания. Рассмотрены содержательные особенности исполнительского познания музыки, методика формирования слухомыслительных стратегий в контексте художественно-интонационных задач. The article is devoted to the research of performing preparation problem of students on the basis of artistically-intonation consciousness formation. The content peculiarities of music performing cognition are examined as the artistically-intonation phenomenon; methods of auditory-mental strategies formation in the context of artistically-intonation tasks are viewed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.442 + Щ310.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|