Гончарова О. М. Вимоги до організації особистісно-орієнтованого навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. М. Гончарова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 45-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Визначено поняття, виявлено особливості та цілі особистісно-орієнтованого навчання. Виділено вимоги до організації навчання, орієнтованого на особистість студента, в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Зроблено висновок про те, що комплексне використання сучасних ІКТ сприяє виконанню ряду методологічних вимог до навчання, орієнтованого на особистість студента. Определено понятие, выявлены особенности и цели личностно-ориентированного обучения. Выделены требования к организации обучения, ориентированного на личность обучаемого, в условиях использования информационно-коммуникационных технологий (ИКТ). Сделан вывод о том, что комплексное использование современных ИКТ способствует выполнению ряда методических требований к обучению, ориентированому на личность студента. In the article the notion, peculiarities and aims of the personally-oriented teaching are defined. The demands to the student's personality oriented teaching organization in the conditions of information-communication technologies use are singled out. The conclusion is done that the complex use of modern ICT favours the following of a number of demands to the student's personality oriented teaching. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ч481.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|