Глузман Н. А. Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. А. Глузман // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 43. - С. 49-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто систему вихідних концептуальних положень, на яких базується професійна математична підготовка студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Виділено групи дій професійної математичної діяльності та надано їх детальну характеристику. Рассмотрена система исходных концептуальных положений, положенных в основу профессиональной математической подготовки студентов специальности: "Начальное обучение" педагогических университетов. Выделены группы действий профессиональной математической деятельности и дана их детальная характеристика. The system of the initial conceptual positions that are fixed in the basis of professional mathematical preparation of students of specialty: "Primary education" of pedagogical universities is considered. The groups of actions of professional mathematical activity are selected and their detailed description is given. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + В1 р1 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|