РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000550068<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шалівська Ю. В. 
Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання / Ю. В. Шалівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 160-163. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. Розкрито сутність диференціації, диференційованого навчання та диференційованого підходу до навчання. Подано класифікацію диференціації за характером організації навчального процесу (профільна (зовнішня) та рівнева (внутрішня) диференціація) та за рівнем пізнавальних можливостей дітей (диференціація за ступенем складності, за ступенем самостійності і за обсягом). Означено умови, позитивні риси та труднощі диференційованого навчання.

Исследованы особенности дифференцированного подхода к обучению и перспективность внедрения дифференциации в процесс коммуникативно-речевого развития школьников на уроках чтения. Раскрыта сущность дифференциации, дифференцированного обучения и дифференцированного подхода к обучению. Подана классификация дифференциации по характеру организации учебного процесса (профильная (внешняя) и уровневая (внутренняя) дифференциация) и по уровню познавательных возможностей детей (дифференциация за степенью сложности, за степенью самостоятельности и по объему). Отмечены условия, положительные черты и трудности дифференцированного обучения.

The features of the differentiated going are investigational to studies and perspective of introduction of differentiation in the process of communicative-speech development of pupils on the lessons of Reading; essence of differentiation, differentiated studies and differentiated approach to studies; classification of differentiation is given after character of organization of educational process (profile (external) and level (internal) differentiation) and after the level of cognitive possibilities of children (differentiation after the degree of complication, after the degree of independence and on a volume); marked terms, positive lines and difficulties of the differentiated studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221 + Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського