Андрійчук Н. М. Підготовка вчителя для народних шкіл України (кінець ХІХ - початок ХХ століття) як науково методологічна проблема / Н. М. Андрійчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 79-83. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Розкрито науково-методологічні засади аналізу проблеми підготовки вчителя для народних шкіл України кінця ХІХ - початку ХХ ст. Методологію дослідження розглянуто на трьох рівнях: загальнофілософському, загальнотеоретичному і спеціальному. Ієрархізовано наукові підходи до проблеми підготовки вчителя народних шкіл в кінці ХІХ - початку ХХ ст., насамперед герменевтичний, наративний та історіографічний. Раскрыты научно-методологические принципы анализа проблемы подготовки учителя для народных школ Украины конца ХІХ - начала ХХ в. Методология исследования представлена на трёх уровнях: общефилософском, общетеоретическом и специальном. Иерархизированы научные подходы к проблеме подготовки учителя народных школ в конце ХІХ - начале ХХ в., прежде всего герменевтический, наративный и историографический. The article sets out to provide the research and methodological principles of instructing preliminary school teachers in late 19th Ц early 20th centuries. Underlying the research methodology are basic philosophical, theoretical and specific investigations to lay down the hermeneutic, narrative and historiographic instruction approaches. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|