Смагін І. І. Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 64-68. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Досліджено причини розробки та проаналізовано етапи становлення навчального предмета "Суспільствознавство" у процесі реформування шкільної суспільствознавчої освіти на початку 1960-х років. Зроблено висновки, що впровадження нового навчального предмета було спричинене внутрішньополітичними змінами у державі та пройшло чотири етапи становлення. Исследованы причины разработки и проанализированы этапы становления учебного предмета "Обществоведение" в процессе реформирования школьного обществоведческого образования в начале 1960-х годов. Сделаны выводы о том, что внедрение нового учебного предмета было вызвано внутриполитическими изменениями в государстве и прошло четыре этапа становления. In article the reasons of working out are investigated and stages of formation of a subject "Social science" in the course of school social education reforming in the early sixties of the 20th century are analyzed. Conclusions that introduction of a new subject has been caused by internal political changes in the state are drawn and has passed four stages of formation. Індекс рубрикатора НБУВ: С,0 г
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|