Арешонков В. Ю. Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти / В. Ю. Арешонков // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 47-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається за умов демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб'єкт-суб'єктних відносин на рівні "вчитель" - "учень". Рассмотрена суть понятия "толерантность" как слагаемой процесса установления партнерских взаимоотношений между теми, кто учит, и теми, кто учится в условиях демократизации современного украинского общества и гуманизации образовательного процесса. Аргументировано, что толерантность является необходимой составляющей психолого-педагогического инструментария преподавателя, используемых им в профессиональной деятельности и есть важным элементом субъект-субъектных отношений на уровне "учитель" - "ученик". Доказана необходимость использования принципов андрагогики при планировании учебной работы на курсах повышения квалификации учителей в системе последипломного педагогического образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.0-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|