Мірошник О. Л. Моделювання як засіб реалізації педагогічних ідей / О. Л. Мірошник // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 176-178. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто процес моделювання як один з методів пізнання дійсності й особливості запровадження моделей під час здійснення педагогічних завдань. Визначено сутність категорії моделювання, його зміст і специфіку як методу наукового пізнання. Розроблено алгоритм моделювання виховної ситуації. Рассмотрен процесс моделирования как один из методов познания действительности и особенности внедрения моделей при осуществлении педагогических задач. Определена сущность категории моделирования, его содержание и специфику как метода научного познания. Разработан алгоритм моделирования воспитательной ситуации. The article examines the process of modelling as a method of cognition of reality and especially the introduction of models in the implementation of educational objectives. The essence of modelling categories, the content and specificity as a method of scientific knowledge is defined. The algorithm of modelling educational situation is worked out. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|