Довгань Л. І. Сучасний стан проблеми формування педагогічної майстерності викладача іноземної мови вищого навчального закладу / Л. І. Довгань // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50. - С. 90-93. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто сутнісні характеристики понять "педагогічна майстерність" та "професійна компетентність", проаналізовано психолого-педагогічну літературу щодо їх визначення. Виділено базові компоненти у структурі педагогічної майстерності викладача іноземної мови. Визначено основні напрями вдосконалення професійної майстерності викладача-мовника у ВНЗ. Рассмотрены основные характеристики понятия "педагогическое мастерство" и "профессиональная компетентность", проанализирована психолого-педагогическая литература относительно определения этих понятий. Выделены базовые компоненты в структуре педагогического мастерства преподавателя иностранного языка ВУЗ. Определены основные направления усовершенствования его профессионального мастерства. The main characteristics of pedagogical mastery and professional competence are considered in the article, the psychological-pedagogic literature about the definitions of these notions is analysed. Basic components of the pedagogical mastery structureof a higher educational establishment foreign languages teacher are singled out. The main approaches of the improvement of his professional skills are determined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42 + Ш12 п
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|