Семенець Л. М. Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід / Л. М. Семенець // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 48. - С. 120-123. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.З позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання. Відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей. С позиций компетентносного подхода проанализированы особенности формирования профессиональной готовности будущих учителей математики к педагогической деятельности, нацеленной на реализацию развивающей функции обучения. Согласно определенной структуре профессиональной готовности раскрыт смысл системы профессионально-педагогических компетентностей. The article analyses particular features of formation of professional readiness of future teachers of mathematics to pedagogical activity aimed at realization of developmental function of education from a perspective of competency building approach; discloses content of system of professional-pedagogical competency according to determined structure of professional readiness. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|