РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000551385<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рижкова С. А. 
Традиції національної вищої освіти і вимоги Болонського процесу / С. А. Рижкова // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2006. - № 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність Болонської конвенції, підписаної міністрами 29-ти європейських країн у 1999 р., у якій визначено основні етапи та напрями реформування вищої освіти з метою створення зони європейської вільної освіти, де розрізнені наукові та освітні потенціали об'єднуються в єдину систему. Охарактеризовано програму Болонського процесу, що розподілена на два етапи та містить шість напрямів, зокрема, введення двох ступенів вищої освіти, розширення мобільності на державному рівні, забезпечення працевлаштування випускників і привабливості європейської вищої освіти. Проаналізовано проблеми, які постають перед Україною під час переходу від чотириступеневої освіти молодший спеціаліст - бакалавр - спеціаліст - магістр на двоступеневу бакалавр - магістр, а також впровадження загальноєвропейської системи трудомісткості роботи з опанування навчальним планом та контролем якості освіти (ECTS).

Раскрыта сущность Болонской конвенции, подписанной министрами 29-ти стран в 1999 г., в которой определены основные этапы и направления реформирования высшего образования с целью создания зоны европейского свободного образования, где разрозненные научные и образовательные потенциалы объединяются в единую систему. Охарактеризована программа Болонского процесса, которая разделена на два этапа и содержит шесть направлений, в частности, введение двух ступеней высшего образования, расширение мобильности на государственном уровне, обеспечение трудоустройства выпускников и привлекательности европейского высшего образования. Проанализированы проблемы, стоящие перед Украиной при переходе от четырехступенчатого образования младший специалист - бакалавр - специалист - магистр на двухступенчатое бакалавр - магистр, а также при внедрении общеевропейской системы трудоемкости работы по освоению учебного плана и контроля качества образования (ECTS).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського