Барна Н. В. Іміджмейкінг та його особливості в контексті художньо-інформаційної діяльності / Н. В. Барна // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2008. - № 2. - С. 38-40. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проведено дослідження іміджмейкінгу як технології, спрямованої переважно на інтеграцію ефективного образу в різні життєві сфери, уміння створити та реалізувати імідж, який потребує аудиторія, визначено пріоритетні завдання PR-діяльності. Охарактеризовано основні елементи формування іміджу (позиціювання об'єкта, піднесення створеного образу та відмежування його від конкурентів). Описано специфічні технології іміджування (неймінг, брендинг, формування позитивного відношення, підсилення впливовості образу). З'ясовано, що концепція будь-якого творчого проекту - це, насамперед, реалізація іміджу, образу компанії, яка здійснюється на базі технологій іміджмейкінгу, що виконує функцію іміджування, яка передбачає вміння реалізувати "продукт" залежно від ситуації, аудиторії та середовища. Проведено исследование имиджмейкинга как технологии, направленной преимущественно на интеграцию эффективного образа в различные жизненные сферы, умения создать и реализовать необходимый аудитории имидж, определены приоритетные задания PR-деятельности. Охарактеризованы основные элементы формирования имиджа (позициирование объекта, вознесение созданного образа и отмеживание от конкурентов). Описаны специфические технологии имиджирования (нейминг, брендинг, формирование позитивного отношения, усиление влияния образа). Установлено, что концепция любого творческого процесса - это прежде всего реализация имиджа, образа компании, осуществляемая на базе технологий имиджмейкинга, которая исполняет функцию имиджирования, предусматривающая умение реализовать "продукт" в зависимости от ситуации, аудитории и среды. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|