Конончук І. В. Педагогічна антропологія як складова людинознавства / І. В. Конончук // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2008. - № 4. - С. 16-20. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Висвітлено питання про проникнення гуманістичних ідей екзистенціальної філософії у педагогіку. Проаналізовано основні ідеї педагогічної антропології та її течії, зокрема, розглянуто екзистенціальну теорію О.Ф. Больнова, герменевтико-феноменологічний підхід до виховання В. Лоха. Розкрито основні положення інтегративної концепції досліджуваного вчення. Наведено матеріали про виникнення та розвиток педагогічної антропології в Німеччині у другій половині XX ст, розроблено рекомендації щодо використання її позитивних здобутків в Україні. Рассмотрены вопросы о проникновении гуманистических идей экзистециальной философии в педагогику. Проанализированы основные идеи педагогической антропологии и ее течения, в частности, рассмотрена экзистенциальная теория О.Ф. Больнова, герменевтико-феноменологический подход к воспитанию В. Лоха. Раскрыты основные положения интегративной концепции исследуемого учения. Приведены материалы о возникновении и развитии педагогической антропологии в Германии во второй половине XX ст., разработаны рекомендации по использованию ее позитивных достижений в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|