Розглянуто психологічні аспекти сприйняття та складання обліково-звітної інформації. Обгрунтовано їх вплив на процес формування звітної інформації, призначеної для різних груп користувачів. Запропоновано схему вибору рішень та формулу його розрахунку на основі психологічного чинника інтерпретації інформації про бізнес.
Шифр НБУВ: Ж16143Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"