Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки / С. Барабаш // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Обгрунтовано доцільність здійснення і підтримки постійних комунікацій на всіх рівнях науково-освітньої діяльності бібліотеки як пріоритетний напрям за умов розбудови інформаційного суспільства. Проаналізовано проблему комунікативного інструмента паблік рилейшнз у публікаціях провідних фахівців.
Шифр НБУВ: Ж15184Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"