Теремко В. Стратегічний вимір видавничої діяльності як теоретико-прикладна проблема / В. Теремко // Вісн. Кн. палати. - 2011. - № 1. - С. 9-12. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розкрито сутність, роль, функції і складові стратегічної культури видавництва, зокрема окреслено фактори успіху стратегічної моделі, імплантованої в українські реалії видавництвом "Книжковий клуб" "Клуб сімейного дозвілля"". Раскрыты сущность, роль, функции и составляющие стратегической культуры издательства, в частности обозначены факторы успеха стратегической модели, имплантированной в украинские реалии издательством "Книжный клуб" " Клуб семейного досуга"". The article is devoted to the essence, role, functions and components of strategic culture of publishing house. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.10
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|